۱۸ آبان، ۱۳۸۸

«شب بخير كوچولو» به جای اخبار 20.30!

اخبار 20 و 30 شبكه دو سيما شامگاه 17 آبان ماه با 21 دقيقه تاخير به روی آنتن رفت!
به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون و راديوی «ايسنا» شب گذشته در اتفاقی كم سابقه، يكی از بخش‌های خبری سيما با تاخير به روی آنتن رفت و علت اين مساله مشكلات فنی عنوان شد.
بر اساس اين گزارش، روز گذشته در ساعت مقرر پخش اخبار 20 و 30 ، تيتراژ اين بخش خبری به روی آنتن رفت، اما به ناگاه تيتراژ قطع شد و شبكه دو سيما بی‌هيچ توضيحی برنامه «شب بخير كوچولو» را به روی آنتن فرستاد.
پس از پخش اين برنامه و در حالی كه بيننده تلويزيون هم‌چنان در خصوص علت پخش نشدن بخش خبری 20 و 30 دقيقه سردرگم بود تلويزيون برای لحظاتی نسبتا طولانی تبليغات بازرگانی را به روی آنتن فرستاد و سپس بار ديگر تيتراژ بخش خبری 20 و 30 اين بار به صورت كامل پخش شد.
با آغاز اين بخش خبری كه حدود ساعت 20 و 49 دقيقه اتفاق افتاد گوينده خبر برابر دوربين حاضر شد و ضمن عذرخواهی به دليل تاخير 21 دقيقه‌ای، اين مساله را به علت مشكلات فنی عنوان كرد.
اخبار 20 و 30 دقيقه روز گذشته بسيار خلاصه به روی آنتن رفت و قبل از ساعت 21 و 5 دقيقه به اتمام رسيد و البته گوينده خبر 20 و 30 در پايان اين بخش خبری نيز بار ديگر به دليل تاخير در پخش از بينندگان عذرخواهی كرد.
پيگيری‌های خبرنگار ايسنا از معاونت توسعه و فنی سيما حاكی از اين است كه مشكل فنی ايجاد شده در خبر 20 و 30 به بخش داخلی مربوط می‌شود و مشكل انتشار امواج وجود نداشته‌است.
به گزارش ايسنا بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده توسط مركز مطالعات سازمان صدا و سيما، خبر 20 و 30 دقيقه يكی از مهم‌ترين و پر مخاطب‌ترين بخش‌های خبری سيما محسوب می‌شود.

0 comments:

ارسال یک نظر