۲۶ آبان، ۱۳۸۸

دستگیری 17 زائر حج در فرودگاه مشهد

رئیس پلیس فرودگاه شهید هاشمی نژاد گفت: در طول اعزامهای حج تمتع سال جاری 17 زائر به علت حمل مواد مخدر تریاک و شیره تریاک در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.
سرهنگ نورعلی محمد شهرکی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تشدید خروج مواد مخدر از کشور و اقدامات کنترلی  و مراقبتی در این خصوص در بازرسی های به عمل آمده 17 زائر شامل پنج زن و 12 مرد در فرودگاه مشهد دستگیر شده اند که از این افراد 329 گرم مواد مخدر به تفکیک 73 گرم شیره تریاک کشف شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای حج و ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن اخذ گذرنامه این افراد از خروج زائران حاصل مواد مخدر به عربستان جلوگیری به عمل آمده است و این افراد جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
این مقام انتظامی افزود: پروازهای مستقیم از 21 آبانماه سال جاری آغاز شده است که این سفرها در قالب 25 پرواز و با حضور هشت هزار و 966 زائر انجام شده که از این میان چهار هزار و 396 زائر مرد و چهار هزار و 570 نفر زن بودند.
شهرکی در پایان ضمن اشاره به اینکه تمام حجاج استانهای خراسان از این فرودگاه اعزام شدند، افزود: تاکنون از هیچیک از این زائران در عربستان مواد مخدر کشف نشده است.

0 comments:

ارسال یک نظر