۱۶ آبان، ۱۳۸۸

دستگیری 14 نفر از زائران حج در ایران

به گفته رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور تاکنون 14 نفر از زائران قبل از سفر حج در فرودگاه‌های کشور به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شده‌اند.


خبرگزاری فارس نوشت: سردار نبی الله حیدری با بیان اینکه 13 هزار و 828 نفر از حجاج خانه خدا از دهم تا سیزدهم آبان جاری با 37 پرواز به کشور عربستان اعزام شده‌اند، افزود: طی بازرسی‌هایی که از این حجاج به عمل آمد، پلیس موفق شد 349 گرم انواع مواد مخدر کشف کند.

سردار حیدری گفت: 13 نفر مرد و یک زن در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند، علاوه بر این از تشرف افراد دستگیر شده به سفر حج نیز جلوگیری شد.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با تأکید بر اینکه با زائرانی که با خود مواد مخدر حمل کنند به شدت برخورد می‌شود، اظهار داشت: پلیس علاوه بر تدابیر خاص و اطلاع رسانی به موقع، هشدارهای لازم را به مسافران خانه خدا قبل از اعزام به این سفر معنوی اعلام کرده است.

سردار حیدری همچنین از دستگیری معاونان یکی از کاروان‌ها به اتهام حمل چهارده گرم مواد مخدر خبر داد و گفت: پلیس فرودگاه از سفر این فرد به مکه مکرمه جلوگیری و او را تحویل مقامات قضایی داد.

وی از تجهیز پلیس فرودگاه کشور به تجهیزات فنی روز دنیا از قبیل بادی اسکنر و بیوسونسر خبر داد و گفت: بار مسافران نیز توسط سگ‌های موادیاب مستقر در فرودگاه مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

0 comments:

ارسال یک نظر