۱۷ آبان، ۱۳۸۸

مجلس کشته شدن یک جوان اصفهانی در تیراندازی های 13 آبان را بررسی می کند

پس از انتشار خبری تایید نشده، مبنی بر اینکه ماموران نیروی انتظامی ظهر امروز وارد خانه پسر جوانی که در راهپیمایی روز13 آبان حضور داشت، شده و پس از بروز درگیری او را به ضرب گلوله کشته اند، یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از پیگیری درخصوص صحت و سقم این موضوع خبر داد.
این دانشجوی اصفهانی به نام مهدی نیلفروش‌زاده، اهل اصفهان و دانشجوی ارمنستان بوده است. بر اساس اخبار تایید نشده، ماموران پس از شناسایی او در مراسم13 آبان، ظهر امروز به قصد بازداشت این جوان دانشجو به منزل پدری او رفته و با او و خانواده اش درگیر شدند، در جریان این درگیری بهنام نیلفروش زاده با اسلحه نیروی انتظامی کشته می شود.
سبحانی نیا، عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص این موضوع به پارلمان نیوز گفت: اگر این خبر صحت داشته باشد کمیسیون حتما وارد مساله شده و پیگیری خواهد کرد.
وی تاکید کرد:«باید اطلاعات و اخبار مربوط به این مساله به کمیسیون ارجاع شود.»
این نماینده اصولگرای مجلس همچنین گفت: نیروی انتظامی پیش از برگزاری مراسم 13 آبان هشدار داده بود که با تجمعات غیرقانونی و شعارهای خارج از عرف این روز برخورد خواهد کرد.
به گزارش نوروز، این درحالی است که براساس اخبار تایید نشده ای که درخصوص کشته شدن این جوان منتشر شده، نیروی انتظامی امروز، یعنی 3روز بعد از راهپیمایی 13 آبان، در منزل این شخص با وی درگیر شده است!

0 comments:

ارسال یک نظر