۲۵ مهر، ۱۳۸۸

زلزله دركهریزك و ری تلفات نداشت

مدیركل دفتر حوادث غیرمترقبه فرمانداری ری با اعلام اینكه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی در این زلزله به مردم شهرری و خانه‌های آنها وارد نشده است، گفت: این زلزله خللی در روند زندگی مردم در این منطقه به وجود نیاورد.
حسن بابایی در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام خبر فوق گفت: پس از استعلام كامل از تمامی بخشداری‌ها، ده‌یاری‌های شهرری برای ما ثابت شده است كه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی وارد نشده است.
وی با بیان اینكه حسن‌آباد شهرری و كهریزك از جمله مناطقی بوده‌اند كه بیشترین میزان لرزه را تجربه كرده‌اند، گفت: هیچ مورد نگران‌كننده‌ای در این منطقه وجود ندارد اما با این وجود تیم‌های پشتیبانی را از فرمانداری به این مناطق اعزام كرده‌ایم.
عباسی مدیر روابط عمومی مركز اورژانس تهران هم گفت: طبق شواهد گذشته به محض وقوع زلزله و حوادث طبیعی سریعا افراد حادثه‌دیده به اورژانس اطلاع‌رسانی می‌كند اما تاكنون خوشبختانه تماسی حاصل نشده و گمان می‌رود كه این حادثه تلفاتی در بر نداشته باشد.
مركز زمین‌لرزه شهرری، بزرگی 4 ریشتر
رییس مركز لرزه نگار ی مؤسسه ژئو فیزیك دانشگاه تهران گفت: مركز این زمین‌لرزه در شهرری در استان تهران به بزرگی 4 ریشتر بوده و زلزله ساعت 14:18 رخ داده است.
رییس مركز لرزه نگاری مؤسسه ژئو فیزیك دانشگاه تهران زمین لرزه استان تهران را تأئید و اعلام كرد كه مركز این زمین‌لرزه در شهرری در استان تهران به بزرگی 4 ریشتر بوده است.

0 comments:

ارسال یک نظر