۰۲ آبان، ۱۳۸۸

ترور یك قاضی و 5 نفر دیگر در تهران

قاضی فخرایی، رئیس شورای حل اختلاف یكی از شعب تهران كشته شد. روشن، بازپرس شعبه سوم جنایی تهران با تأیید این خبر به فارس گفت: در این حادثه كه به علت یك درگیری خانوادگی و تسویه حساب شخصی رخ داد 5 نفر دیگر نیز كشته شدند.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: قاضی منصوری برای صلح میان خانواده‌ای كه بر سر ارثیه 40 میلیارد تومانی اختلاف داشتند، در محل حادثه حضور داشت كه به قتل رسید.
  ساعت 6 بعد از ظهر روز پنجشنبه 30 مهر امسال مأموران كلانتری ولنجك از وقوع یك تیراندازی در این حوالی با خبر شدند.
مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند 5 زن و مرد بر اثر شلیك گلوله به شدت زخمی شده و به قتل رسیده‌اند و فرد قاتل از محل حادثه گریخته است.
جعفرزاده، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات نشان داد محمد منصوری، رئیس شعبه 608 شورای حل اختلاف ولنجك نیز در محل حادثه به قتل رسیده است.
وی ادامه داد: تحقیقات نشان داد پیرزن صاحبخانه از قاضی منصوری خواسته‌است تا به همراه وی و فردی امین و همچنین وكیل این زن و 2 دختر و داماد وی به خانه این فرد برود.
وی افزود: این جلسه قرار بود تا درباره اختلاف خانوادگی بر سر ارثیه 40 میلیارد تومانی بحث شود و منصوری بین این افراد صلح برقرار كند.
جعفرزاده گفت: در این جلسه، مرد 57 ساله متهم به قتل فرزند این زن متوجه می‌شود كه مادرش با همدستی 2 خواهرش مقدار زیادی از اسناد خانوادگی را به اسم خود كرده‌اند.
وی افزود: این فرد عصبانی شده و به داخل اتاقی رفته است. سپس با یك قبضه سلاح به بیرون از اتاق آمده و این افراد را به قتل رسانده و سپس از محل متواری شده‌ است.
وی ادامه داد: منزل این فرد در حوالی ولنجك شناسایی شد و مشخص شد این فرد قصد دارد تا به زندگی خود پایان دهد و عده‌ای را نیز بكشد كه با انجام عملیات روانی ویژه این فرد در ساعت 11 صبح جمعه دستگیر شد.


0 comments:

ارسال یک نظر